d
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


d
 
AnasayfaLatest imagesAxtarQeydiyyatdan keçinGiriş

 

 DE REDEN VOOR DIT FORUM

Aşağa gitmek 
MüəllifIsmarıc
Admin
Admin



İsmarıc sayı : 2
Registration date : 22/12/08

DE REDEN VOOR DIT FORUM Empty
Yeni mövzuMövzu: DE REDEN VOOR DIT FORUM   DE REDEN VOOR DIT FORUM Icon_minitimeB.e. Dek. 22, 2008 11:20 am

queen op deze forum mag u juist wel zeggen a:wat u ervaring is op parawebsite,s
b:hier word u niet weg gejaagd door een moderator zolang u niet scheld.
c op de meeste forums enof website geld alleen hun eigen belang of inzicht.
hier mag u wel zeggen dat u het niet eens bent met geesten jagers het zinloze ervan en noem maar op.
maar kom je hier om je website te verdedigen of je forum,,,word je meteen verwijderd doe dat maar op je eigen site of forum.
hier zijn juist de mens welkom die het niet met jullie eens zijn of niet begrepen worden.en daarbij voor iedereen leesbaar,dus niet stiekum alleen voor leden die in jullie straatje moeten denken en doen.

Dit is de hoofdreden dat ik deze forum opgezet hebt,zodat mensen met mekaar open hun ervaringen delen met anderen.

u mag de naam van een website blog of forum hier gerust noemen immers hebt u bij hem of haar of anders een groep geweest, maar nartuurlijk de nuchteren mens ook,verder die niet welkom zijn zijn de mensen die zich zelfs een titel toe geven, zoals medium,paragnost,reikimaster en noem de onzingste namen maar op.
mijn ervaring met dit soort mensen zijn er alleen voor hun eigenbelang en je zult altijd iets moeten betalen,al is het maar een gedachte een tekening,ingestraald water,gedachten en of spulletjes om iets op tenemen of video enof dvd,nartuurlijk staan daar de meest onzinge dingen op, of een dom filmpje uit het donker wat belicht word met infraroodlicht.
vaak word er al gezegd nee niet voor mij persoonlijk ,het is voor een stichting maar je raad het al die hebben ze zelf op gezet. lol!
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
https://paranormaal.azerbaijaniforum.com
 
DE REDEN VOOR DIT FORUM
Əvvələ qayıt 
1 səhifə (Cəmi 1 səhifə)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.
d :: Uw eerste categorie :: Uw 1 forum-
Keç: